Tahap teknologi stamping perkakasan

- 2021-03-26-

Oleh kerana banyak kilang stamping milik OEM, pasaran bahagian stamping sangat tidak sempurna dan kukuh. Walau bagaimanapun, pasaran untuk bahagian stamping kecil sangat matang di beberapa bahagian selatan. Berdasarkan keadaan semasa, pasaran alat ganti setem di negara saya mempunyai masalah berikut:

(1) Beberapa kapasitas produksi kelebihan pasokan, dan beberapa stamping tanaman di pabrik mesin utama tidak dapat menyimpannya, dan tidak dapat menahannya. Pada sebahagian besar tahun, tugas pengeluaran tidak mencukupi dan tidak ada tingkah laku pasaran.

(2) Persaingan pasar perkakas rumah dan industri alat stamping alat ganti sengit. Namun, tidak banyak syarikat yang berdaya saing di peringkat antarabangsa yang menjadi iklim.

(3) Tidak ada orang yang mempelajari pasar alat ganti secara serius. Pasaran bahagian setem tidak kemas. ã € € Dalam keadaan pasaran yang disebutkan di atas, perkembangan teknologi dibatasi, dan seluruh industri juga ketinggalan, ditunjukkan dalam:

(1) Tingkat keseluruhan rendah, dan banyak industri memiliki kapasitas produksi yang berlebihan dan kekurangan teknologi kelas atas. Kemajuan teknologi perlahan.

(2) Tingkat teknologi material, teknologi acuan, teknologi pelumasan dan peralatan semuanya berada pada tingkat yang rendah, jauh dari memenuhi kebutuhan pengembangan produksi dalam negeri